top of page

מידע מקצועי

דיאלוג תומך צרכים פסיכולוגיים בין מורים ותלמידים כמקדם רווחה בבית הספר: המשגה ותוכנית יישומית

חיה קפלן ואבי עשור, אוניברסיטת בן גוריון (הייעוץ החינוכי, 2004)

 

יכולות רגשיות, הסתגלות ותפיסה עצמית אצל ילדים בעלי לקויות למידה: היבטים סוציו-אמוציונליים של דיספונקציות נוירופסיכולוגיות מובחנות

לילי דימיטרובסקי וחדוה ספקטור, אוניברסיטת בר-אילן (דוח מחקר, 2004)

 

חרדה חברתית

בני רוטברג, אבי ויצמן, (פרק מתוך "טיפול קוגנטיבי -התנהגותי במבוגרים עקרונות טיפוליים", 2011)

 

טיפול ממוקד באילמות סלקטיבית

נעמה קלוזנר לוין, קלדאודיה לנג (שיחות, 2011)

 

קידום המוטיבציה של תלמידים: גישה כוללת לבית הספר

מרטין ל. מאהר וקרול מידג'לי (חינוך החשיבה, 2001)

 

Please reload

טקסט כללי על מידע מקצועי
 

medah

Enhancing autonomy-supportive I-Thou dialogue in schools: conceptualization and socio-emotional effects of an Intervention program

Haya Kaplan and Avi Assor (Social Psychology Education, 2012)


 

Empowerment Theory, Research, and Application

Douglas D. Perkins and Marc A. Zimmerman (American Journal of Community Psychology, 1995)


 

Please reload

horim

ייעוץ להורים

מידע מקצועי להורים כולל קישורים ומאמרים

סרטון – מלקויות למידה להצלחה

(יומן: "הילדה בעלת הפרעות הקשב שהפכה למרצה ואשת חינוך")

עמותת שלובים תכנית ידיים

keshurim

החינוך בפינלנד –

סרטון של חינוך ישראלי

רשימת קישורים

bottom of page